از سوی کمیته مسابقات هیات فوتبال اعلام شد 

برنامه هفته اول تا پنجم لیگ برتر هرمزگان 



از سوی کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان برنامه پنج هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال هرمزگان اعلام شد.
به گزارش صبح ساحل، طبق اعلام کمیته مسابقات هیات فوتبال هرمزگان رقابت های لیگ برتر فوتبال هرمزگان از بیست و پنجم دی ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز خواهد شد. تیم های استقلال خونسرخ، متحد معزآباد، وحدت گورزانگ، اتحاد رودان، اروند سورو،  جبل بر شهرو، سیبه کوخرد، ستارگان بستانو، سبزپوشان بندرلنگه، جنوب انرژی بر پارسیان، طوفان کوخرد و اتحاد دژگان تیم های شرکت کننده در این فصل از مسابقات لیگ هستند.  طبق اعلام کمیته مسابقات در بازی های هفته اول که بیست وپنجم دی ماه برگزار خواهد شد تیم استقلال خونسرخ میزبان اتحاد معز آباد رودان است. وحدت گورزانگ در میناب با اتحاد رودان بازی خواهد کرد.
اروند سورو میزبان جبل بر شهرو است، سیبه کوخرد با ستارگان بستانو و سبز پوشان پاس بندرلنگه با جنوب انرژی بر پارسیان بازی خواهند کرد. در تنها بازی روز بیست وششم دی ماه طوفان کوخرد بستک با اتحاد دژگان بازی می کند.
در هفته دوم این رقابت که سوت آغاز آن بیست ونهم دی ماه به صدا در خواهد آمد بازی اتحاد رودان با استقلال خونسرخ در این روز برگزار می شود و سایر بازی ها سی ام دی ماه برگزار خواهد شد که طی آن  متحد معزآباد میزبان اروند سورو می باشد. جبل شهرو در خانه با وحدت گورزانگ بازی می کند. جنوب انرژی بر پارسیان از تیم سیبه کوخرد میزبانی می کند. ستارگان بستانو با طوفان کوخرد دیدار می کند و اتحاد دژگان با  سبزپوشان پاس بازی خواهد کرد.
بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال هرمزگان سوم بهمن برگزار می شود. در این هفته  استقلال خونسرخ  در خانه از تیم اروند پذیرایی خواهد کرد. جبل بر شهرو در زمین اختصاصی خودش به دیدار اتحاد رودان خواهد رفت. 
وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهید امینی از تیم متحد معزآباد پذیرایی خواهد کرد. سیبه کوخرد میزبان تیم همشهری خودش طوفان کوخرد است تا در این هفته شاهد دربی شهرستان بستک باشیم. 
اتحاد دژگان در خانه با جنوب انرژی بر پارسیان بازی می کند. سبزپوشان پاس بندرلنگه از تیم ستارگان بستانو میزبانی می کند.  بازی هفته چهارم نهم بهمن ماه آغاز خواهد شد و دهم بهمن ماه به پایان می رسد.
در تنها بازی نهم بهمن ماه سیبه کوخرد میزبان اتحاد دژگان است. در بازی های دهم بهمن ماه استقلال خونسرخ از تیم جبل بر شهرو پذیرایی خواهد کرد. اروند سورو میزبان تیم وحدت گورزانگ میناب است. متحد معزآباد رودان در ورزشگاه شهید چمران با همشهری خودش اتحاد بازی می کند تا این هفته هم شاهد دربی رودان باشیم. 
طوفان کوخرد در خانه با سبزپوشان پاس بندرلنگه بازی می کند و ستارگان بستانو میزبان جنوب انرژی بر پارسیان می باشد. بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال هرمزگان چهاردهم بهمن ماه سوت خواهد خورد. در ورزشگاه شهید امینی میناب تیم وحدت گورزانگ میزبان استقلال خونسرخ است. در شهرو تیم جبل بر با متحد معزآباد رودان بازی می کند. در ورزشگاه شهید چمران رودان اتحاد از تیم اروند سورو پذیرایی خواهد کرد. در بندرلنگه تیم سبز پوشان پاس میزبان تیم سیبه کوخرد است‌. اتحاد دژگان در خانه از تیم ستارگان بستانو میزبانی خواهد کرد. در پارسیان تیم جنوب انرژی بر میزبان تیم طوفان کوخرد می باشد. در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک با  کسب ۴۸ امتیاز، هم امتیاز با استقلال خونسرخ و بر حسب تفاضل گل بهتر، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد.
و تیم‌های ملوان بندرعباس و شاهین بندرلنگه با قرار گرفتن درجایگاه یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سقوط کردند.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها